Waarom Nieuw-Zeeland?

9 juni 2014 - Heerlen, Nederland

18 Jaar geleden werd ik geboren in Nieuw-zeeland te Kaitaia. Mijn ouders woonden op een klein boerderijtje, dat ook wel 'the farm' werd genoemd. Ik heb een broer die daar 4 jaar eerder ook is geboren. Samen met mijn moeder mijn vader en mijn broer hebben we 2,5 jaar daar gewoond, waarna mijn ouders uit elkaar zijn gegaan en mijn moeder met mijn broer en mij naar Nederland is vertrokken. Mijn vader heb ik tot nu toe al die jaren niet gezien, dus het leek mij een goed idee om dit jaar eens te vertrekken naar mijn vader en mijn geboorteland. Dit doe ik niet alleen! Ik neem mijn nicht mee, Verena, zodat we samen alle momenten kunnen delen! Via deze blog probeer ik alle dingen die we gezien en gedaan hebben met jullie te delen.

Lots of Love

Jolene

1. Sophie:
    9 juni 2014
    Hallo Jolene, ik zal jou zeker gaan volgen, en wij wensen jou een schitterende ervaring en vakantie toe
    Gr en xxxx van Ron en Sophie
  2. Manja:
    9 juni 2014
    wauw Jolene, wat moet dit een ontzettend bijzondere reis voor jou worden! Ik zal jou en Verena gaan volgen.. Ontzettend veel plezier!! x
  3. Lizet:
    9 juni 2014
    Ik ga jou en verena zeker volgen, en hoop dat jullie een geweldige reis hebben en jij je vader na zo'n lange tijd in je armen kunt sluiten, doe hem veel groetjes van zijn jongste nicht.
  4. Rachel:
    18 juni 2014
    Vind het heel knap van je!
    Veel plezier en een mooie vakantie toegewenst!
  5. Michel:
    19 juni 2014
    Hoi Jolene, je bent bij de landen Slovenie en Nieuw-Sealand vergeten.
    GOEDE REIS !! x
  6. Michel:
    19 juni 2014
    en Italie ben je ook geweest. ;-)
  7. Jolene:
    20 juni 2014
    Goh Michel, inderdaad! Ik zal het gelijk aanpassen!
  8. Nancy van Vlimmeren:
    23 juni 2014
    Hoi Jolene,
    wat een bijzondere tijd voor jou!
    Ik hoop dat je een hele fijne tijd met je vader hebt en het een hele mooie ervaring voor je wordt waar je veel aan zult hebben.
    Ik vind het heel dapper van je!
    Liefs Nancy
  9. Demi:
    23 juni 2014
    hoi lieffieee.. ben super blij voor je! geniet ervan ik wil je snel weer zien dat we eens kunnen bij kletsen mup! geniet van je tijd daar tis je gegund xxxx